rosaopzee.reismee.nl

Foto's + filmpje

Haaii allemaal,

nou eindelijk, alle foto's van de oversteek staan erop hoor! En ook een filmpje van de oversteek waarin we heerlijk cruisend, met 30 knopen wind richting st. Lucia varen. Een tijd om nooit te vergeten!
foto's van St. Maarten kan nog wel even duren, omdat lelah en Judy alle foto's maken, dus die moeten zij eerst naar mij mailen enzoo.. heb geduld, ze komen wel!

Ik wens iedereen ook een schitterend, zonnig en vrolijk 2010! ik hoop dat het een mooi feest gaat worden! Bij mij in iedergeval wel!! Eerst zijn Roeland en ik uitgenodigd op wins aloft, bij kasey, loralee en Judy en Lelah voor New Years Diner en dan party!! ik heb er zin in!

Heel veel liefs en maak er wat moois van!

Jojo

Reacties

Reacties

Lot

Hee!

Jij ook een schitterend, geweldig en sportief 2010! Van ons allemaal!!

XX lot

Lenneke

Ahoy daar!!!!
leef je nog?
Wanneer lezen we weer een nieuw verhaal, of beleef je helemaal niets op dit moment?
En krijgen we nog foto's te zien van St.maarten??
Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe beste vrienden!! Mama

Riccardo

Hallo Rosa,
GAAT ALLES GOED MET JULLIE ?
het heeft nogal geschud daar,ik ben benieuwd wat je daarvan hebt meegemaakt,
ik lees het wel,
gezondheid en geluk, Riccardo

Jette

Rosaa:D

ik wil graag weer een verhaaltje.. ik check elke dag je blog om te kijken of er al een nieuw verhaal is.. maar helaas....

kuss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!