rosaopzee.reismee.nl

My new best friends

Allereerst:

ik wens iedereen hele mooie, sneeuwerige, gezellige en lekkere kerstdagen! Ik ben natuurijk veels te laat met kaartjes enzo, dus dan wens ik iedereen via deze weg een ontspannende kerst.

Wij hebben vanavond kerstborrel, gister hebben we wat Amerikanen ontmoet die hier met hun boot zijn. We raakten in gesprek en toen nodigden ze ons uit voor de kerstborrel van vanavond. Heel erg gezellig, denk ik, want we gaan op allemaal verschillende boten wat drinken. En morgen hebben kerstdiner, dus we zijn niet alleen met kerst!

Roeland en ik zijn alleen op de boot voor de komende maand, omdat Esther en Martin en de kids naar huis zijn voor kerst en wintersport. Onze taak is om op de boot te passen en er is wat schoonmaak werk te doen. Maar verder zijn we vrij om te gaan en te staan waar we willen. Nou dat hebben we ook zeker gedaan! De Amerikanen (een wat ouder stel) hadden bezoek van hun nichtje en een vriendin van en die wilden hier wel eens uit. Wij wilden ook graag uit, want we hadden nog niets van t uitgaans leven gezien. Dus samen met de twee meiden en Kevin (van een andere boot) zijn we dus mooi gaan stappen in Sint Maarten! helemaal top, op een gewone doordeweekse dag is er gewoon overal lekkere muziek en zijn er mensen aan t dansen. Heel gezellig en gemixt! we zijn naar twee kroegjes geweest en we zijn geeindigd bij Bliss een club, heel veel gedanst, wat gedronken en veel gelachen. Wat een relaxte mensen zijn amerikanen, zo snel op hun gemak en ze willen ook graag weten wat je allemaal doet.

Dus dat belooft veel goeds voor onze tijd hier, ik hoop ook nog wat van het eiland te zien en misschien ook wel een keertje te gaan duiken. Maar we zullen allemaal wel zien hoe het loopt..

Heel veel liefs, ik denk vaak aan Nederland, maar is mij toch veels te koud!

Jette

Heey allerliefste rosa,

ik mis je ontzettend! wij hebben hier een half witte kerst, de sneeuw op texel is al weer een beetje verdwenen....

heel fijne kerst en alvast een mooi nieuwjaar we moeten snel skypen!!!

Dikke Kuss
Je aller aller aller beste vriendin

en ook een kusje van jasper, jan, pieter, henk en margreet!

Bart

Je bent dus niet helemaal alleen met Kerst. Dat is super om te horen!
Have fun en jij ook hele fijne dagen natuurlijk lief.!

Liefs

Djalyza

Hey Rosa!

Wat heerlijk, zo lekker in het zonnetje tijdens de kerstdagen! Een hele fijne kerst en een gelukkig 2010 toegewenst!!

Liefs XXX Dja

Reia Zeeman

Vanuit een besneeuwd Oosthuizen (dus echt een witte kerst) wens ik jou ook hele fijne dagen. Geniet van die maand op Sint Maarten en ik ben benieuwd naar foto's.

Vriendelijke groet,
Reina

hans pols

wat een straf zeg,een hele maand op st.maarten en dan ook nog op een scheepje van maar 24 meter met allemaal nieuwe mensen om je heen.nou ja maak er maar het beste van. liefs jouw paps

Lenneke

lieverd, jij ook fijne dagen. 't klinkt niet alsof je eenzaam en alleen kerstfeest zit te vieren!!
Echt leuk,dat je mensen vanover de hele wereld ontmoet. Probeer te duiken in Pinel, daar hebben we toen die schorpieonvis gezien, remember? Het was daar supermooi. 't ligt in het noordwesten.Lefs, kus, mama

francy

Ha die Rosa,
Terwijl hier de sneeuw aan het smelten is, zit jij vast lekker op een mooi strandje met je nieuwe vrienden. Het klinkt allemaal héél goed als ik dat zo lees. Geen eenzame kerst dus.
Wij zijn helaas niet naar Marrakech kunnen vertrekken: het weer was te slecht, er kon geen vliegtuig vetrekken. Het eerste vliegtuig wat we konden nemen was pas en week later. Dat kon wat ons betreft niet dus vieren we de kerst thuis. De teleurstelling was groot, dat kun je je misschien voostellen. We hebben er echt even een kater van gehad. Eén troost: het is noodweer in marrakech deze week, dat ontlopen we dus ....Veel plezier nog en alvast een spetterend uiteinde gewenst.
Liefs,
Francy, ( en ook van Pieter, Tim en Hester, Michiel, Evinga, Marcel, Iris, Rosa en Myrdin). Kus, kus

Elenacrew

Ha Schoonheid, wat goed dat je je zo vermaakt. Neem aan dat je de score nog steeds hoog houdt??!!! Missen je hier nog elke dag... Hoewel eerlijk is eerlijk, we genieten enorm van het met z'n vieren varen. Maak er wat van hé! En niet te snel gaan studeren, dat kan altijd nog...
Zoen Elenacrew!

mieke

Lieve Rosa, wat ga jij snel joh! Als ik allemaal lees, wat jij al in je uppie ondernomen hebt, en in je eentje klaarspeelt, dan voel ik me maar een burgertrutje!!! Maar ik vind het klasse hoor!! Chapeau voor je lef en moed!!! Geniet maar weer verder op st-Maarten en het wordt een warme ouderjaarsavond voor jou! Mis je niet een heel klein beetje de kou????? veel liefs Mieke

Harm Tiddens

Ha Rosa, heb je net al even sms gestuurd; op St. Maarten woont een vriendin van ons die misschien nog wel wat mooie tenten weet daar. In ieder geval leuk gezelschap; mocht je willen, sms/bel of mail maar even! Groeten en nog veel plezier daar! Groeten, Harm

Elise Tump

Nou zo te lezen heb je een hele fijne kerst gehad! Rosa, een hele fijne jaarwisseling en heel veel plezier nog! xx Elise

anneke en jan

hoi lieverd,

het is oudjaarsdag, mijn oliebollenbeslag staat te rijzen en de olie wordt al warm, dus zometeen bakken....
Wij wensen jou ook een hele fijne jaarwisseling, heerlijk in de warmte en met zo te horen heel veel leuke mensen om je heen!!!!
geniet ervan en zorg ervoor dat je je morgenochtend alles nog kan herinneren !!!!

liefs en een goed begin in deze mooie omgeving...
Anneke en Jan

francy

Ha die Rosa,
Al ontwaakt na je nieuwjaarsparty??
De allerbeste wensen lieve suikernicht, en ik hoop dat 2010 net zo'n goed jaar voor je wordt als waar je 2009 mee geëindigd bent!!!
Kus,
Francy

mieke

Hai Rosa, vanuit een koud en sneeuwachtig Nederland wensen wij jou een fantastisch 2010! Ga er maar weer wat van maken dit jaar! De start is in iedergeval al weer grandioos! Veel succes en heel veel liefs Mieke en de rest.