rosaopzee.reismee.nl

De Grote Oversteek

hallo lieve allemaal,

Over een paar uurtjes is het zover!! Vandaag steken wij de Atlantische Oceaan over! Vandaag gaan we een tocht maken van maarliefst 2700 nM! dat is ongeveer 5000 kilometer. Van Gran Canaria naar St. Lucia. We verwachten er ongeveer 17-21 dagen over te doen. Heel spannend, maar ook heel erg leuk. We zijn met zijn 6en aan boord. Adam, Leonie, Maarten (vriend van Adam) en kids. Hoe zou het met de kinderen gaan? worden ze erg zeeziek, zullen ze zich een beetje vermaken, vinden ze het wel leuk? Hebben we genoeg eten bij ons? zal alles goed gaan? Duizenden vragen spelen door ons hooft. Maar we hebben overal rekening mee gehouden en we zijn heel erg goed voorbereid. Dus ik weet zeker dat het een fantastische toch zal worden!

Omdat we met 4 volwassenen zijn zullen we wachten van drie uur draaien, drie uur wacht, negen uur slaap/vrij. Mijn wachten zullen zijn van 05.00-08-00 en van 17.00-20.00.
Kijk regelmatig op www.elenaopreis.nl want daar zullen we dagelijks op posten en positie bijhouden.

En ik weet nu ook wat ik ga doen als ik aan de overkant ben! Ik stap af van de Elena en ik ga mee met de Hartbeat! Een Truly Classic 87. Martin en Esther met hun twee dochters, Janel (4) en Floor (2). www.atlantic-tour.com
Als ik aan de overkant ben hier meer over!

Heel veel liefs en tot over 17 dagen!

Reacties

Reacties

Lisa

Meid, heel veel succes en doe voorzichtig! Goed dat je nu ook weet wat je gaat doen als je aan de overkant bent! Wordt allemaal vast leuk! :)
Heel veel plezier en succes!!

Liefs!x

francy

Ha Rosa,
Wat een gek idee dat op dit moment je al wel het ruime sop hebt gekozen! We zullen je volgen op het andere blog! Veel plezier, sterkte en voorzichtig....:)!
En over dat meegaan op de andere boot daar horen we we de details verder nog wel van (waar ga bv. heen enzo?).
Doeg lieve schat, kus van Francy

Bart

Doe voorzichtig :)
En laat als je kan wat van je horen.

X

Hans

Ha Rosa,

jeetje wat een spannend avontuur staat je nu te wachten zeg! De grote oversteek naar de andere kant van de Oceaan. Ik hoop voor je dat het een onvergetelijke ervaring wordt. Succes en doe voorzichtig.

Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!