rosaopzee.reismee.nl

In elk stadje een ander schatje

Ik dacht dat ik hem nooit meer terug zou zien, dat het bij een subonderwerp van mijn blog zou blijven en dat het een mooie, maar niet benutte kans was. Maar niets is minder waar, als we met Oom Thijs, Tante Jen en Moos de baai van Playa Fransesca - Isla Graciosa binnen varen ligt daar de Tequilla, de Catamaran van Maxence! We spreken elkaar die avond even kort en we spreken af om morgenmiddag naar het strand te gaan. Iedereen aan boord vindt het reuze spannend en gezamenlijk zoeken we mijn mooiste/seksieste bikini en kleren uit. We hebben samen een heerlijke middag op het strand, zonder kinderen. We kletsen, luisteren muziek en kijken naar de golven. Ondanks dat het communiceren afentoe lastig is in het Engels klikt het goed. We houden beiden heel erg van het reizen, maar we missen ook allebei ons thuis. Er gebeurd verder niets, maar we spreken wel af om 's avonds naar het dorp te gaan en wat te drinken. Weer wordt ik door Adam en Leonie gekleed en wanneer Maxence me heeft opgehaald, vertrekken we naar het dorpje. In het dorp drinken we een paar biertjes en raken we aan de praat met de plaatselijke dorpsgek, die nog meer bier voor ons besteld. Ik begrijp geen bal van wat die man ons allemaal verteld en lig constant in een deuk. Om half twaalf lopen we slingerend terug naar de dinghy en varen naar het strand waar de booten voor anker liggen. We kijken naar de sterren en kletsen. Op gegeven moment liggen we te zoenen (Fransoos, dus goede kisser :P ) Maar het is ondertussen half drie 's nachts en het is wel erg koud geworden en omdat hij in een Catamaran woont (een boot met twee rompen) en een eigen romp heeft, besluiten we naar zijn boot te gaan. Ik zal niet in details treden hoe het verder ging, maar het kwam er op neer dat ik daar ben gebleven en hij me de volgende ochtend om half 9 op de Elena afzette voor het ontbijt.

Nu is het echter wel zeker dat ik hem niet meer zie, hij zit nu waarschijnlijk op Tenerife en vertrekt binnenkort naar Senegal, wij zijn echter nog tot 22 november op de Canarische eilanden en vertrekken dan naar de overkant.

Dus wie weet zie ik Maxence ooit nog eens, maar misschien ook wel niet.

Ik heb het in ieder geval leuk gehad!

(O, en voor degene die het willen weten, meiden, ik kan een Fransoos aanraden!)

Reacties

Reacties

Lisa

Rosa!! Haha, zo te zien heb je het dus wel leuk gehad! ;)
xxx

L.Brautigam@kabelfoon.nl

Zo, dat is wel een heel persoonlijk berichtje, al is het niet volledig! Ik veronderstel dat het van jou, Rosa, is!
Al zie ik geen ondertekening.
Ik hoef me als overoma van Mees en Pieter toch geen zorgen te maken hè!
In ieder geval wens ik je een fijne tocht verder, omaLeonie

francy

haha Rosa, dat is weer eens iets anders dan een beschrijving van zon, zee en water! Geniet ervan.....,
XX Francy

gemma en hans

Ha die Rosa,

wat onwijs leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Je maakt een hoop spannende ;-) en gave dingen mee. Als we die verhalen van jou lezen dan kriebelt het bij ons ook wel. Maar ja dat zal nog wel even duren, aangezien er in december een kleine Baaima bij komt. We hebben gister je kaart uit Marokko ontvangen, nog bedankt daarvoor. Met de buik en de baby gaat alles goed. We kijken er in ieder geval erg naar uit en zijn ook ontzettend benieuwd naar wat het zal worden en hoe de baby eruit zal gaan zien. Geniet lekker van alle leuke dingen die je nog gaat meemaken en we laten snel weer wat van ons horen. Dikke kus van Hans en Gemma

Elisabeth

Ha Rosa,
Leuke vent die Fransoos!! Goed geregeld!
Op naar de volgende....

Annette van Vlaardingen

Hai Rosa,

Heb eindelijk weer eens tijd gehad om je prachtige verhalen te lezen. Als ik al die verhalen allemaal lees van je, word ik toch wel een beetje jaloers haha!!!
Prachtig en al die mooie foto's erbij.
Door je moeder word ik helemaal op hoogte gehouden als we 's-ochtends in de bus zitten.
Geniet maar lekker van al die mooie en spannende dingen.

Groetjes Annette

P.S. lekker ding die fransman !!!

anneke

hoi lieve Rosa,

ik loop een beetje achter met reageren en de laatste belevenissen lezen dus ik viel meteen met mijn neus in de boter......wat een romantisch avontuur, heerlijk!!!! En hij ziet er nog hartstikke lekker uit ook. Genieten maar hoor...als je het maar wel veilig doet he??
ik geniet sowieso van al je geweldig avonturen. Wat dat betreft heb je het met je reisouders wel heel goed getroffen zeg, lijken me enige mensen. Geniet ook daar maar van wat dat is wel uniek hoor als je zo goed met elkaar op een paar vierkante meter kan zitten !!!!
de foto's zijn ook om van te smullen zeg, dan ben je even helemaal weg van de herfst die hier toch wel volop hoogtij viert!!!
en ook namens ons bedankt voor je lieve kaartje , hij hangt te pronken in onze nieuwe wc, dus een ereplek!!!
lieverd geniet maar lekker verder en droom aar over de liefde, zoete dromen!!!
liefs en dikke zoen van je leukste tante en oom Anneke en Jan

Matthijs

Ha Rosa,

wij hebben inmiddels de eerste files weer achter de kiezen, t' is hier grauw en fris. Blijf genieten van je tijd op de Elena en heel veel succes met je reis verder. Bedankt ook voor je hulp met Moos. Matthijs, Jennifer, Moos en ???.

collega s van deen edam

hoi Rosa bedankt voor je kaart je oude collegas (in ieder geval












Hoi Rosa bedankt voor je leuke kaart. Je excollega s denken nog vaak aan je .(in ieder geval Sylvia en
anny).We zijn blij dat t goed met je gaat en wij missen je best wel hoor. We hebben inmiddels n heel nieuw zat.team.Pas goed opjezelf en genietze dikke
xxxvan Deen Eam

Kim

Kijk haar hoor! You gotta get them all;)
Ga zo door!

Ik geniet nog steeds van al je verhalen

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!