rosaopzee.reismee.nl

Cuba

Reacties

Reacties

Reina Zeeman (Stembent)

Hallo Rosa,
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ben zo slordi met verjaardagen - altijd - en ook al had je moeder ons gemaild, evengoed vergeten. Bij deze dus nog.
Ik geniet nog iedere keer van je verslagen en ben blij dat het je nu toch weer bevalt op het nieuwe schip.
Wat een stom gezicht hè, die Hollandse bussen in den vreemde; ik heb in India een bus gezien die ons naar Groningen zou vervoeren - nota bene de lijndienst (hetzelfde lijnnummer) die ik als kind nam om naar opa en oma te gaan - en dat is een tijd geleden!
Het blijft vreemd.
Ga zo door, geniet volop en als je terugbent moet je maar een keer een avondje in de Harminie houden om alles te vertellen.
Vriendelijke groet,
Reina

anneke

lieve rosa,
het is maar goed dat je de bus naar hardinkxveldt giesendam niet genoemen hebt want dan was je van een koude kermis thuisgekomen......
wat een leuk verhaal over Cuba, ik was een deel van die geschiedenis wel weer kwijt hoor, bedankt voor het updaten ervan.
Op 5 mei ben ik met hans en Lenneke wezen zeilen, heb even je plekje ingenomen, maar er stond veel wind dus we gingen schuin, zeker 50gr en dat vond ik best een beetje eng. Maar het was heel gezellig, lekker glaasje wijn in Volendam (of all places, hoor ik je denken...) engenoten van een zonnetje en van elkaar, kortom , ook hier is het gezellig op het water !!!!
geniet jij maar lekker verder van alles en iedereen...
liefs van Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!