rosaopzee.reismee.nl

Mijn eerste weekend weg met Elena

op 4 april ging ik voor een weekend zeilen met Leonie, Adam, Mees en Pieter. Dit was de eerste keer dat ik de boot zag en dat ik lang bij Adam en Leonie in gezelschap was. Mijn ouders en broertje gingen zaterdag nog mee, maar gingen 's avonds naar huis. Ik heb een onwijs leuk weekend gehad, met helaas niet zulk mooi weer. Maar het was wel heel gezellig en ik heb er vertrouwen in dat dit een goed voorproefje voor mijn reis is.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie